Logga in på Mina sidor
Glömt lösenord?
Bli Medlem

Bli medlem i Friluftsfrämjandet

Friluftsfrämjandet är en riksorganisation där du söker medlemskap på nationell nivå - men väljer den lokalavdelning du vill tillhöra. Vi hoppas naturligtvis att du väljer Kinnekulle!

Som medlem kan du sedan delta i våra aktiviteter eller i någon annan lokalavdelnings äventyr.
Du har även en aktivitetsförsäkring som gäller på väg till, under aktiviteten och på väg hem.
Som medlem har du naturligtvis en rad medlemsförmåner.
För detaljer om förmånerna klicka på medlemserbjudanden överst på sidan.
Vi uppskattar att du har en aktuell e-postadress så att vi kan nå dig med nyaste informationen.

Ta del av det roliga

Nyfiken på oss? Följ gärna med någon av våra 8000 ledare ut i naturen – för upplevelser, glädje och gemenskap. Varmt välkommen att bli medlem! Bli medlem

Bli medlem

Som medlem får du vara med på massa äventyr. Du får magasin Friluftsliv fyra gånger per år, fina medlemserbjudanden och mycket mer. Dessutom stöttar du vårt arbete med att skapa friluftsliv för alla. Bli medlem