Logga in på Mina sidor
Glömt lösenord?
Bli Medlem

Föreningen

Friluftsfrämjandet Kolmården är en av de tre lokalavdelningarna i Norrköpings kommun och har ca 250 medlemmar. Vi har funnits sedan 1976 och vi erbjuder friluftsaktiviteter för både barn, familj, ungdomar och vuxna.

För de yngre har vi en mängd barngrupper för olika åldrar. För ungdomar har vi ungdomsverksamhet i form av Äventyrsgruppen TVM. Vuxenverksamheten består av motionsgympa. För vuxna finns även långfärdsskridsko, vandring och kajak inom kommunen.

Alla våra aktiviteter leds av utbildade och erfarna ledare som gör turerna trevliga, säkra och utvecklande.

Vi har en underbar natur med Sörmlandsleden slingrande inpå knutarna, många små fina skogssjöar och den mäktiga Bråviken som vi kan njuta av från förkastningsbranten.

Under året ordnar vi aktivitetsdagar för alla åldrar.

Vill du hänga med på någon av våra aktiviteter eller kanske hjälpa till som ledare är du välkommen att höra av dig!

Väl mött i den vackra Kolmårdsnaturen! Eller som vi säger; Låt äventyret börja!

Friluftsfrämjandet Kolmården

Lokalavdelning