Sök på webbplatsen

Hitta lokalavdelning

Som medlem får du

• Tillgång till Sveriges bredaste utbud av guidade friluftsaktiviteter
  • Stödjer vårt arbete med hela Sveriges friluftsliv, och mycket mer...

Årsmöte 2016

FRILUFTSFRÄMJANDETS                                                                                       LOKALAVDELNING.                                                                           RÄVLANDA/HINDÅS                                                                                                                 HAR ÅRSMÖTE                                                                                                                 ONSDAGEN 9/3 KL.19.00                                                                                                         I VÅR LOKAL.                                                                                         ÅRSMÖTESFÖRHANDLINGAR OCH FIKA.                                                     VÄLKOMNA!                                                                                                                          ALLA MEDLEMMAR ÄR VÄLKOMNA MEN ANMÄL ER MED SMS TILL O736-996755.                                                                                               STYRELSEN.                                                                                                                   FRÅGOR: ROS-MARIE 0736-996755