Sök på webbplatsen

Hitta lokalavdelning

Som medlem får du

• Tillgång till Sveriges bredaste utbud av guidade friluftsaktiviteter
  • Stödjer vårt arbete med hela Sveriges friluftsliv, och mycket mer...

Årsmöte 2016

Styrelsen omvaldes för 2016

Den 9 mars var det årsmöte i lokalavdelningen. Styrelsen som var under 2015 omvaldes och inga förändringar har gjorts efter vår konstituerande möte.

Louise Hammerin berättade om Ski Camp som har haft flera träffar under vintern och gett barn och ungdomar med funktionshinder en möjlighet att få uppleva skidglädje. Mullsjö avdelningen har två medlemmar som har utbildat sig i att kunna stötta dessa barn och ungdomar.

Ulla avtackades

Vår allas Ulla Lindmark som under flera år varit ordförande i lokalavdelningen, men som under 2015 var adjungerad till styrelsen för att stötta avtackades för sin insats. Ett stort TACK Ulla för allt du gjort för föreningen.

Årets Mullsjöfrämjare

Styrelsen har instiftat Årets Mullsjöfrämjare. För 2015 blev Håkan Hedström (ej med på bild), Helena Hjerpe och Hans Claesson utsedda efter att under många år arbetat ideellt med att sköta vandringsleder i Mullsjö kommun. Det medför helt i linje med Friluftsfrämjandets huvuduppgift; att hjälpa andra att komma ut och uppleva vår fantastiska natur och omgivning.